Karlsson, världens bästa Karlsson..

Ja då var det kväll igen!

Känns som ändå en helt okej dag idag, eller förutom att jag blev mobbad av i princip alla mina vänner, haha. Jag hade på mig mitt bälte som har en stor rosett på ryggen, så Mange och Robin tyckte det såg ut som en propell, så de börja sjunga Karlsson, Karlsson, världens bästa Karlsson, eller ja dem tycke jag såg ut som Karlsson på taket och sa att jag kunde flyga. Jag gick därför till Diana och Malin för att få medlidande, när jag sa åt dem att de tyckte jag såg ut som Karlsson på taket och att det betyder att jag är både liten och tjock, skratta Malin och instämde. Det är så underbart att ha så fina vänner, sen så kom dem och sa att de bara skojade och att jag var så söt, sen kom de alla fyra och mobbade mig för det tillsammans och sjöng låten. När jag sedan satt på lektionen med Mange och Maggie så tog Maggie Manges parti, så fina vänner har jag! Inte nog med det, när jag gick ner och berättade allt det här för Josefine skratta hon bara och sa ja Emma du är så liten och söt. När jag klagade på Mange och Robin sa Robin att jag är ju inte tjock men det andra och tittade ner på mig. Jag är inte kort skriker jag då, han ler och skrattar.



 

Vi hade även prov i matte idag, det gick nog sådär tror jag. Efter skolan gick jag, Mage och Robin till Ö&B, Mange handlade godis och läsk, som jag och han sen satt hos honom och mumsa på. Det blev mycket mys, eftersom vi inte träffats sen i fredags, jag vet det är bara två dagar, men hallå, vi sakna varandra ändå!



När jag kom hem, blev det att laga mat, den bestod av nudlar och en god röra. Efter det blev det att plugga matte och prata med mamma. Alltså jag förstår inte varför man ska kunna geometri, jag behöver verkligen inte vinklar och sånt i vardagen och jag tänker inte bli snickare. Det är väl bättre att bli säkrare på sånt man kan  behöva som multiplication, addition, subtaktion, area, omkrets och ekvationer och divition? Nu förväntas vi hinna 68 sidor på typ två veckor, det är ju inte ens möjligt! Alltså sen ska vi ha prov på allt.. Mycket i skolan behöver man kunna och är kul att lära sig, men man borde tänka lite vad som är viktigast, om du inte tänkt bli snickare
eller liknande är det inte nödvändigt att kunna allt det!

Sofia ringde även idag, hon ska komma hit på onsdag eller torsdag efter påsklovet och stanna hela helgen, det kommer bli så sjukt roligt<3 Gud vad jag saknar henne! Ni förstår inte hur mycket man kan sakna en person, hon är en del av mig, min syster och bästavän<3 Hon vet allt om mig och jag kan säga precis vad som helst till henne, göra vad som helst och hon älskar mig ändå. Ibland ligger vi bara i sängen och lyssnar på musik och pratar i flera timmar och ändå har vi så sjukt kul. Inget med dig är tråkigt och man kan verkligen vara sig själv med dig<3 Jag älskar dig så himla mycket och du är världens finaste tjej, kompis och syster<3 Från vaggan till graven med dig<3




Kommentarer
Postat av: Anonym

gillar min"wuw-en-kamera"min

2011-04-04 @ 22:23:50
Postat av: Lena

Vad kul att Sofia ska komma och hälsa på!

2011-04-05 @ 06:36:06

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0