Galenskap och lycka<3



Godmorgon<3

Det blev en mysig moppe tur med Josefina till g-stan där vi satte oss och prata länge och åt varsin Twister. Twister är så underskattad glass, tänk egentligen hur god den är och bra pris. Den ska jag köpa mycket i sommar! Efter det blev det att åka till farmor där många andra även väntade, blev mycket mys och god mat.

Det är sol idag med så jag har passat på att steka lite och äta kakor, godis och druckit te, mums. Igår när jag och Jossan pratade, började vi spåna på sommaren, gud vad mycket kul det kommer bli! Jag längtar<3 Men innan dess väntar massa plugg, suck! Veckan som kommer består av två stora prov och veckan efter är det nationella och inställd idrott, deppigt värre.. Som tur är kommer Sofia till mig till veckan och ska stanna hela helgen så kommer bli mys.

Ikväll ska hennes familj komma och äta mat hos oss och sen ska vi kanske sova i tält<3 Gud vad jag älskar denna flicka, då, nu och livet ut<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Lycka till på proven!

2011-04-25 @ 10:51:37

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0