Bajs

Hallå!

Vädret är på topp, det är helg, Sofia är här, jag ligger i sängen och slappar och fåglar bajsar på mig så allt är alltså underbart! Eh vänta nu backa lite fåglar bajsar på mig, väldigt fint och trevligt och ja sånt man bara är med om för att man heter Emma. Gårdagen till ära var jag och mina fina klasskamrater ute på en varm och skönt promenad i solen till bussen. Vi går under gröna träd som blommat och solen stekar, när jag plötsligt ser en stor bajskrov ramla ner från himlen just bredvid mina fötter och säger gud vad äckligt. Mer än så hinner jag inte säga fören en fucking äcklig vidrig illa luktande, ful, korvig, stor, fet, helt brun bajskrov landar på min axel! Jag skriker slänger av mig min svarta kofta, gnider den mot gräset, hoppar på den, petar med pinnar på tröjan, gider löv mot den, skriker, halvt grinar och får leva med kommentarer som oj vad det börjar lukta bajs, du fåglar är väl fina, Emma kommer du ihåg fågeln och vet ni vad jag svarade jo jag kommer ihåg den fucking äckliga fågeln och om jag blir en fågeln någon gång i mitt liv då jävlar ska jag bajsa på alla människor!

Annars var dagen väldigt fin, vi gick och såg på några uppträdande i Västerhejde där några av de personer som hjälpt barn i världen var och pratade, sjöng och dansade. Efter det åt vi lunch i solen och åkte hem. Sen tog vi det bara lugnt såg en film, åt och cyklade in till stan för att se treornas föreställning, den var väldigt rolig!

Nu ska jag äta frukost och sedan ska vi in en sväng till stan och kanske äta lunch där, titta lite i affärer och visa Sofia runt i Visby. Ha en fin lördag<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Hur lyckades du vara precis där den fågel bajsar.

2011-04-30 @ 10:34:31

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0