Ingen blir snäll av att man slåss citat av Bamse<3

Hej

Saker jag har bestämt mig för idag:

* Börja äta nyttigt.
* Börja träna mer.
* Fixa naglarna.
* Sjunga mer.
* Duscha.
* Renbädda sängen.
* Tvätta.
* Städa mitt rum.

Visst hade jag kommit fram till mycket! Vill ni veta vad jag egentligen har gjort idag?

* Ätit en oreo med choklad överdrag.
* Bakat kladdkaka med Maggie.
* Ätit kladdkaka till frukost.
* Drukit is te.
* Spelat lite basket med Hedda och Maggie.
* Ätit kyckling och ris.
* Målat naglarna som inte blev så jätte bra.
* Ätit chips till frukost.
* Nu ska jag duscha.



Puss<3

Kommentarer
Postat av: sofia

åh, det är min emma det <33 :') länktar så otroligt till höstlovet<3

2010-09-19 @ 16:04:14
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Lena

Vad ni blev fina på fotona

2010-09-19 @ 21:35:53
Postat av: Okänd Beundrare

Är du seriös med att äta nyttigare ? jag tycker du ser frisk ut som du ä nu :)

2010-09-28 @ 02:48:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0