Hej en pomfritt meny, va har ni inte det?? Vad ska jag då TA!

Hejsan kära vänner<3

Jag skrev inget igår för jag hade fullt upp hela dagen. På skolan var det skolval, gubben från kristdemokraterna snackade på skånska och man hörde varkligen inget haha han sa något om att man inte skulle sparka på kon utan sjunga för den, man bara eh jaha.. Haha aja efter alla pratier hade pratat hade vi klassforum och sen fick man gå och prata med de olika partierna om man ville. Jag och Fannie gick och pratade med vänstern och sossarna och sedan blev det lunch och efter det fick man rösta.



När alla hade röstat som ville gick vi till A7 och hade redovisning och text uppläsning. Sedan streetdance med Camilla och innan vi sluta hade vi fredagsmys och fika. Mamma och pappa kom och hämta mig för jag skulle till tandläkaren och limma fast en tråd bakom tänderna, när jag satt där och vänta så kom en sur kärring och bara jaha vem är du, jag bara Emma Öhman och hon bara jaha jag har ropat flera gånger men du var inte där. Jag förklarade att jag just flyttat hit och inte visste att det inte var där man skulle vänta och hon fortsatte vara sur. När jag satt där och gapade sa hon helt surt, öppna munnen mer då jag bara okej och var värsta trevlig, sen började hon påstå att jag skulle betala 100 kr för att jag var från ett annat län, jag bara eh. Men tillslut fick jag iallafall gå. Då blev det att äta på Max med mamma,pappa och Hedda och kolla lite på stan. Jag hittade en jätte söt t-shirt från Bikbok, synd bara att man måste köpa mat typ..



När vi kom hem blev att se idol och ta det lugnt. Jag tycker det är lite tomt på mina väggar och har länge tänkt på att framkalla mina foton, så jag och mamma la in massa foton i en mapp och så ska hon skicka dem åt mig. Vissa av dem foton jag ville framkalla är hemma på datorn så blir att framkalla mer sen, blev en blandning av massa år, tror det kommer bli jätte fina.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0