You with the sad eyes, don't be afraid because you know I'll be there<3

Klev upp vid fem på morgonen för att träffa mamma och pappa innan dem åkte, var grymt trött för somnade först vid två. Kommer sakna dem, jag älskar er<3 Fick även en jätte fin grön ljuslykta, en kladdkaks bok, en spegettiburk, ett tuggummipaket, en godispåse och en rosa och svart rutig sjual av dem när dem kom hem från Tunisien.





När dem åkt gick jag och la mig igen, vaknade sedan vid 11 när Hedda frågade om jag ville äta frukost med henne, vi år krabulurer som jag aldrig ätit förut, det är sockerkakssmet som man steker, det var faktiskt riktigt gott. Efter frukosten var båda så sega så vi satt på en film som vi köpte igår som hette American dreamz den var inte så bra haha, slutet var så otroligt dåligt!




Efter filmen tog jag en dusch och när jag klev in på mitt rum såg jag en sjukt stor spindel på väggen, ingen av oss våga döda den så tillslut kasta vi en tidning på den och stampade! Jag hatar spindlar..



Efter dödandet blev det att skriva en uppgift vi fick av Wolfgang som handlade om sitt liv. Jag skrev om gammelfarmor och nu har jag just ätit äppelpaj och druckit te. Igår pratade jag med Sofia i nästan en timme, jag älskar dig syster, du är verkligen världens bästa, det vill jag att du ska veta<3


Kommentarer
Postat av: sofia

älskar dig min andra halva <3

2010-09-12 @ 14:22:24
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0