Det kan bli svårt att bli riktigt nöjd, det är lätt att fantisera..

Hej

Igår var jag så otroligt trött! Jag, Maggie och Hedda klev upp vid halv sju, jag tog en dusch och sedan blev det frukost. Cyklade som vanligt till busshållplatsen och klev på bussen och gick av vid Säve eftersom det var idrott. Inlines stod det på schemat och det hade jag inte åkt på hundra år typ. Roligt nog så ös regnade det och jag, Maggie och Hampus tog en runda som var lite längre än till A7 och tillbaka. Efter idrotten gick jag och Maggie hem till henne och duschade och jag drack ett glas juice och hon åt flingor med mjölk. När vi var på väg mot A7 hade vi laddat upp med paraply och allt, men tror ni inte det hade slutat regna då?

På A7 så var det sista dagen våra gästlärare var där (Tinna och Veronika). Så vi spelade upp de sista pjäserna, jag, Hedda och Johanna gjorde en dans av Heddas pjäs (jordbävningen). Vi använde oss av mime rörelser och poker face låten, det bev faktiskt riktigt bra. Efter lunch så jobbade vi med enskillda karaktärer, min karaktär var från Heddas text jordbävningen, så jag var väldigt rädd och hade panik.

Efter skolan så gick jag och Hedda och handlade lite, vi hade bestämt oss att vara nyttiga fram till fredag men det gick inte så bra när man fick provsmaka winebröd på Ica.. Haha och sedan på kvällen när jag var och tränade så var Hedda hos Veronika och åt chokladbollar! Vi är väldigt duktiga.

När vi kom hem så såg vi på Idol och drack te och sånt mys. Sen såg jag tv tills jag nästan somnade och sen blev det sängen.



 Min lägenhet

Kommentarer
Postat av: sofia

men så mysig! :D (a)

2010-09-19 @ 15:58:28
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0