Vad du beror på vet nog bara du, mina ögon börjar vänja sig nu..

Hallå!

Idag så har jag sett på massa repriser för att jag är helt efter i tv-tittandet, bland annat Idol. Efter det tog jag en lång varm dusch och gjorde klar min nedbrytning av manuset moment by moment, lite segt men säkert nyttigt att ha sen. När den var klar tog jag cykeln till affären som ligger ganska nära och köpte bacon. Sedan var det bara att börja med palten, morfar ringde och berättade steg för steg hur jag skulle göra, det blev ganska bra jag lyckades med en kastrull men inte med den andra. Så när allt var fixat åt jag palt med smör, bacon och sylt! Länge leve Norrland säger jag bara<3 Hedda tyckte det var sådär men helt okej, efter det så har jag suttit här och lagt in bilder på facebook och pratat med farmor<3

Två och en halv vecka till jag kommer hem nu, gud vad jag längtar<3!

 Tagen av Emma


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0