Har ingen rubrik! Briast på tid i detta inlägg..

Hejsan kära vänner<3

Idag så har dagen sett och kommer se ut så här

* Vakna vid tio av att jag drömmer någon konstig dröm
* Kliver upp och äter frukost med mamma och pappa
* Under frukosten kommer mormor och morfar in och vi dricker mitt munk te från Gotland och äter delikatessbollar
* Jag och pappa bestämer oss för att fixa musik på min gamla mp3, så har nu allas Lasses skivor, Daniel Adams-Ray, Oskar Linnros, Melissa Horn och många fler! Det känns inte helt fel<3
* När jag letade rätt på min mp3 så hittade jag en banaskids och då blev Emma glad
* Nu kom Sofia så då blev Emma lycklig<3
* Sen ska jag, mamma och pappa på middag hos Moster med familj, mys<3

Nu ska jag göra en posetiv och negativ lista

Posetiva saker i Emmas liv, Emma

* Är med Sofia<3
* Är hemma i Luleå<3
* Får träffa alla sina vänner
* Har saknat sin släkt men nu får hon träffa dem
* Gosar med sin Sotis
* Får gå ut med Glory
* Har fått alla Lasses skivor
* Älskar basket
* Ska färga håret mörkbrunt

Negativa saker i Emmas liv, Emma

* Saknar en viss person på Gotland<3
* Hedda gör livet midre riskfullt
* Saknar Heddas skratt
* De vanliga ämnena börjar igen efter lovet
* Får inte ta med Sotis till Gotland
* Inte Sofia heller, men det finns planer för att kidnappa henne tro mig;)
* Vill utomlands, till något nytt land eller Grannis/ Usa
* Villa ha en viss jacka på Hm
* Får inte spela match med mitt gamla lag eftersom man behöver licens
* Vill peirca sig i naveln, men får inte

Kommentarer
Postat av: sofia

emma kommer lyckas, tro mig <3

2010-10-23 @ 18:24:05
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0