Everybodys got a hungry heart<3

Hej bloggen och hej kära hemstad<3

Ja ni hörde rätt, Emma är hemma, haha dåligt intimt skämt där! Aja det är helt underbart iallafall<3 Vill ni veta vad jag gör just nu? Jo jag sitter i min datastol som jag saknat så mycket, liksom den har jag aldrig uppskattat förut! Har även kurat in mig i mitt täcke och kudde och som om det inte var nog har jag två nummer Vecko Revyn som väntade på mig när jag kom hem. Men det blir bättre än så kära läsare, jo jag lyssnar även på bästaste Lars Winnerbäck! Det är musik det<3

Igår gjorde jag bort idrotts provet och det gick nog ganska bra tror jag, det skönaste var att jag faktiskt kunde ta det lugnt och inte få ett stress anfall och hjärnsläpp, utan istället tänkte jag "det här kan jag ju faktiskt, varför inte bara ta det lugnt och skriva det". Det är en sak som jag har blivit bättre på sen jag flyttade. Annars så var det en ganska seg dag med svartvit stum film på skolan. Efter skolan blev det stan med Hedda, Veronica och Kattis var även med en stund. Handlade presenter åt min kära lillasyter Ida och lite munkar till mina föräldrar som ett litet skämt till det te som de fick. Efter det åt jag och Hedda matback hos Veronica och sedan var jag en stund hos Mange innan jag blev hämtad av Elins pappa som körde mig till planet. Det var väldigt snällt och tacksamt, annars skulle jag nämligen fått gå tre kilometer i regn och blåst med en tung luleå hockeybag.

Väl där så blev det lite väntan innan jag somnade som en stock i flygstolen, vaknade av att det var tio minuter kvar till landning på Arlanda. När jag kom ut från planet virrade jag runt på Arlanda som är så oerhöt stort enligt mig. Jag satte mig på termial .. som jag inte hade någon aning om vad den hette och väntade på att luleå skulle komma upp på rutan där det stod massa städer. Men icke det, så tillslut tog jag min biljett och gick och letade efter det och mitt iallt hittade jag en skärm med massa olika plan och det visade sig att jag skulle gå till terminal 4 så jag promenerade dit och sedan gick planet hem. Jag sov även den resan och vaknade av att jag hade så sjukt ont i öronen, känndes som om dem skulle sprängas! Locket har fortfarande inte släppt.

Sen blev det bil hem till byn igen, gud så skönt det var att sitta hemma och dricka te och äta munkar med mamma, pappa och såklart min lilla Sotis som jag saknat så mycket<3 Mina foton som jag hade skickat för att framkallas hade även kommit och var väldigt fina<3 Något som var mindre fint var klasskortet som hade kommit, där jag hade värdens fånigaste flin och såg helt stel ut! Tur att jag inte känner allt för många på Gotland, hehe.
Min kära faster hade även varit och lämnat typ en helt ny garderob med kläder hos mig och jag blev överlycklig när jag märkte att jag typ älskade 99 % av dem och insåg att dem hade typ använts en gång.

Idag ska jag bara ta det lugnt ett tag och sedan kanske promenera över till morfar och så ska jag borsta Sotis som släpper sin sommarpäls. Efter Sofia har slutat skolan ska jag vara med henne och gud så jag längtar<3 Efter middagen blir det att vara med Amanda den söte och sedan kanske ta en tur förbi Sundis och köra ett pass med mina brudar.

Just nu kan livet inte bli mycket bättre!<3



Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0