Scen<3

Hej

Det är så skönt att vara hemma, men nog saknar jag allt mina fina vänner på Gotland<3 Amanda har blivit sjuk så blev inge stan eller estetiska idag. Istället drog jag på mig skorna och cyklade till min gamla skola kråkberg och blev varvad till teatergruppen av min gamla matte/no lärare Krister. Så har nu en roll där och ikväll så är det föreställning, kort tid att repa men det blir nog bra. Mellan genrepet och föreställningen ska jag en sväng till Sundis för att spela lite basket med mina favorit flickor från Sunderbyn.

Nu kallar maten, men man är inte så hungrig när man just tryckt i sig tre limpskivor med ost till två koppar varm choklad och en kladdkaksbit shhh säg inget till mamma..

Puss<3

 
Älskar er mormor och morfar<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0