Gotland/Oskarshamn<3

Hej

Det var ett tag sen nu, men har inte haft lust eller ork att skriva här. I veckan har det varit filminspelning, träning och matcher. Det har varit en rolig vecka men mycket att göra. I torsdags var det träningsmatch mot damerna, vi förlorade men spelade ändå ganska bra. Tur att jag hade världens bästa hejarklack med mig (Hedda, Veronica och Maggie) som belönade mig med en ananas efter matchen! Kvällen avslutades med mycket skratt och flum. På fredagen så blev det bio med Hedda och hennes syster Ebba, vi såg I rymden finns inga känslor den var skit rolig och jag gillar den starkt, kunde ha varit lite längre men annars var den topppen. Under fredagens inspelning hos Frej lyckades jag även ramla ner för trappen i källaren och få uppsvullna tår, få ett glas utspillt och dagen innan kissade Johannas kanin på mig.

Lördagen började med att jag försov mig och fick kasta ner min matsäck i väskan. Emma hämtade mig och vi for mot färjan som skulle ta oss till Oskarshamn. På färjan så spelade vi kort och tog massa galna foton och hade det väldigt trevligt. När vi kom fram till Oskarshamn fick vi gå ungefär tre km till baskethallen, där lämnade jag, Felicia och Felizia våra väskor och gick tillbaka till stan för att shoppa och hitta något ställa att äta på. Jag och Felizia åt kebab och pommes och Felicia åt pasta. Jag hittade ett jätte gulligt halsband som var som en bok och när man öppnade den hade den riktiga sidor i sig där det stod massa saker, jag hittade också tre par öronhängen ett par var svarta rosetter, det andra var pärlor och det tredje var nitar. Men jag köpte inget utan lämnade vedmodigt tillbaka dem på kroken och tänkte på min stackars ekonomi. Det blev även en påsegodis innan vi begav oss tillbaka till hallen för att spela vår första match mot Oskarshamns 96or. Jag fick nummer nio och vi vann matchen med 25-52 så vi var riktigt nöjda. Andra matchen spelade vi mot Oskarshamns 94or-93or då förlorade vi med 8 poäng, vi hade lite otur med skotten och domarna var inte dem bästa men vi var ganska glada ändå. Efter matcherna duschade vi och sedan blev det att ta färjan hem till Gotland igen, jag måste bara säga att ni är underbara tjejer<3

Igår fick jag feber och sov mest hela dagen förutom ett undantag när jag tog en löparunda och såg på idol på tv4play. Inatt så har jag nästan inte sovit något är varm och känner mig svimfärdig samtidigt som jag är helt slut i kroppen. Jag sitter iallafall på skolan nu och hoppas på att kunna träna!

Puss och kram skumbanan<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med basketen. Hoppas att du snart mår bättre.

Kram

2010-10-11 @ 15:00:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0