Klantiga jag..

Hejsan

Nu var det ett tag sen, men nu är jag iallafall tillbaka på ön igen. Det var tråkigt att lämna alla hemma, men jag har saknat alla här också<3 Igår så var det första dagen på Säve och det blev svenska, engelska och klassråd. Efter det for jag, hedda och hennes familj och lämna in min och Heddas cykel för att båda hade lyckats gå
 Willys, haha vi handlade för över femhundra! Alltså jag tror vi har konserver för ett år nu.. När vi lämnat maten hemma så åkte vi på max och åt, sen blev det att se Visby mot Dolfins med laget och även Hedda som hängde med. Det var en riktigt rolig match och Visby vann. Det var typ 45 minuter till bussen gick, så Mange komoch höll mig sällskap vid busshållplatsen.

Idag så har vi sovmorgon till kvart i tio,så jag börjar om en kvart då jag har teaterhistoria på A7, jag saknar redan A7 fast vi bara varit en dag på Säve än. Ikväll så blir det träning och tills dess får jag se vad som händer.

Just ja, jag måste berätta vad jag lyckats gör de senaste dagarna
* Nästan gå in i en glasvägg
* Ramla inför alla i gallerian, låg och skratta i typ fem minuter på golvet medans alla glodde på mig och fnissade
* Hälla yoghurt på min lilla tallrik där jag skulle ha bröd, istället för den jag skulle ha yoghurt i
* Glömt nyckel till lägenheten, så jag var tvungen att vara hos Fannie till sent på kvällen. ( Alltså missförståmig inte, det var jätt kul där<3 Men bara det att jag var så duktig att glöma nyckeln
* Ha femton kilos bagage istället för fem
* Tittat fel på busslistan från flyget och när jag gått fem minuter kör bussen förbi mig
* Ramla ut ur bussen och slänga iväg mobilen i marken när jag ska till Fannie

Ja det var nog lite av det jag lyckats med på senaste tiden

Kommentarer
Postat av: Cissi

jo det har jag med ;)

2010-11-04 @ 12:30:09
URL: http://cviklund.blogg.se/
Postat av: Cissi

ja det har ja med:)

2010-11-04 @ 13:00:27
URL: http://cviklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0