Ingen bild nu för sitter på Heddas dator:D

Hejsan svejsan på dejsan!

Igår hade jag en underbar kväll men mina fina flickor Hedda, Veronica, Josefin och Fannie<3 Det blev film, choklad, chips, makaroner med chokladsås (bara Josefin som uppskattade det) haha och massa annat busigt. Det märks att du och jag är skådespelare Josefin! Hahahahhahahahahah..

I veckan har det varit de vanliga ämnena och det har varit ganska okej faktiskt. Igår hade vi ett oförberett matteprov, det gick sådär gjorde några slarvfel. Vi skulle även skriva ett brev på engelskan till våran engelskalärare och på svenskan var vi på bibblo och lärde oss hyllorna och började läsa en bok som vi ska läsa i klassen.

I torsdags var jag på basketträning och det var så underbart! Har verkligen saknat dem och träningen. Nästa lördag så ska vi till Västerås och spela två matcher och bo på Scandic, känns inte helt fel<3 Min tränare hade även fixat ett linne till mig som jag skulle få nästa träning.

Jag har kommit på mig själv att prata gotländska ibland, seriöst det är läskigt! Men kommer fler gånger på mig själv med att dra riktiga norrländska uttryck<3

Igår så bestämde jag och Maggie oss för att ta en rundtur i skolan på rasten och virrade runt i cirklar, mitt iallt hittade vi en halv råtta upptryckt i en glasburk med vatten, det var inte trevligt!

Puss och kram skummbanan<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0