Låt aldrig hoppet försvinna, det är mörkt nu men det blir ljusare igen<3

Vet ni vad, nu tänker jag faktiskt skriva!

Jag vet att jag är extremt osocial här och att alla klagar på mig för att jag inte bloggar. Men nu är det så att jag bor på Gotland, vilket är mycket trevligt, förutom när man läser intensivt alla kärnämnen på dubbel takt. Har sjukt mycket att göra hela tiden, så när jag väl får tid över, lägger jag faktiskt den på mina vänner och pojke<3

Men nu ska jag sluta deppa ihop nu när jag väl skriver, det är faktiskt mycket som har hänt som har varit skit kul också! Till exempel i helgen så har jag dygnat med Virre, Maggie och Hedda, vi såg på massa film och hade det grymt mys! I veckan har vi varit och sett på tvåorna när dem gjorde tretton dags afton i improvisation, dem är otroligt duktiga måste jag säga<3 Annars har det bara varit långa tråkiga lektioner om jag bortser från filmkunskapen med Arvid. Jag har tränat, varit med vänner, pluggat och umgåtts med Magnus<3

Idag har jag och Hedda gjort julgodis, tvättat och sett film. Nu ska jag försöka förbereda min so redovisning, men det går inte så bra när man var uppe till halv sju på morgonen och är helt slut. Den kommer nog bli helt skum! Haha men det blir trevligt, mamma och pappa kommer på fredag och jag har saknat dem jätte mycket<3 Tyvärr kommer jag nog inte kunna umgås mycket med dem, för har so-prov veckan efter, men på onsdag nästa vecka så bär det av hem! Det ska bli sjukt härligt, men samtidigt kommer man sakna alla här sjukt mycket<3 Nästa helg ska vi dela ut våra julklappar, men jag har redan fått Veronicas, det var en liten julgran, hihi så den står nu på en stol med ett vitt lakan, omringad med paket i vårt vardagsrum<3

I veckan fick vi välja vårat estetiska val, jag valde bild, men hade besluts ångest för det är bra att ha betyg i musik och dans också när man ska söka teaterhögskola. Aja tog det som hjärtat ville, kanske väljer till de andra sen på mitt individuella val.

Nu kom Gothia låten upp helt plötsligt när jag sitter här och skriver, det väcker minnen! Idag ringde Idis, kul att höra från er hemma, även om vi inte pratar med varandra varje dag så älskar jag er och saknar er<3 Ni vet vilka ni är!

Hoppas det här lilla tråkiga inlägget duger!










Kommentarer
Postat av: Lena

Snygg danzzzzzzzzzzzzzz

2010-12-12 @ 12:35:40
Postat av: Fannie

Gu vilka fina bilder! ^^ Så söta så! :** De ska bli spännande med julklappsutdelning i helgen! :D <333

2010-12-12 @ 14:58:31
URL: http://lillajagfotar.blogg.se/
Postat av: sofia

ALDRIG att du lyckades dygna! I så fall heter jag nils! xD

2010-12-14 @ 21:58:48
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: sofia

åh, jag vill också följa med ner till dig :( <3

2010-12-14 @ 22:00:00
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0