Love is my drug, my medecin..

Hejsan

Hur lyckas man bli sjuk när man är hemma i två och en halv vecka! Fölåt om jag låter grinig, men just nu känner jag mig väldigt deprimerad över att jag missar massa jag har planerat! Igår så skulle jag ha gått på stan med Izza, Lina och Hanna, men jag var så trött och hade dunkande huvudverk, snorig, verk i kroppen och feber! Istället låg jag hemma och glodde på travet och tråkiga dokusåpor på tv.. Inte fick jag i mig något i matväg heller, jag var inte ens sugen på choklad, då är det illa! Jag pratade med min älskling ett tag iallafall, så han muntade upp mig lite i allafall<3

När mamma kom hem från jobbet sov jag i soffan, hon tvingade i mig lite köttsoppa och sen somnade jag igen. På kvällen följde jag med mamma och pappa på plannja/lf, men det var inte lika kul att titta när jag knappt orkade hålla ögonen öppna. Lf förlorade och det gjorde bara att jag blev mer irriterad! Efter matchen så åkte vi hem och såg på en deckare på tv och så kom Izza och gav mig min julklapp<3 Det var en liten söt mirandabjörn, med en solhatt där det stod special friend , underbart söt<3 Jag älskar dig tjejen<3 Men dum som hon är, åker hon till sin pappa idag, så får inte träffa henne förens på sportlovet, sad face.

Idag mår jag lite bättre, men det blev inge stan med farmor, för måste kurera mig. Så vad gör man en tråkig dag som denna, jo man går in på facebook, där inte en människa är inne 10 på en lov morgon, sen roar man sig med att skriva här och efter det här ska jag försöka få hit någon kompis som kan underhålla mig, innan jag dör av spotifys reklamer som ständigt går om och om igen!


Puss från en snuvig norrlänning:)<3

Kommentarer
Postat av: Ida.s (din kusin)

Hej! Har läst blogg inlägget<3

JAG SAKNAR DIG JÄTTE MYCKE

2011-01-22 @ 09:28:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0