Jorden vill spricka det är lava överallt

Vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu, vad ska jag göra nu vad gör jag nu?

Hur ska jag planera för att hinna göra alla tusentals läxor och samtidigt hinna med allt roligt som händer och dessutom hinna sova lite också? Eftersom jag inte har någon matte i år tänkte jag att det skulle bli mycket mindre att göra, vilket det såklart inte blev. Istället för matten har jag naturkunskap, religion och svenska c och läxor och prov i alla andra ämnen också. Förutom det så vill jag hinna med saker som att träna, vilket den här veckan blev fem gånger, vara med mina vänner och umgås med min pojkvän. Frågan är hur jag ska göra för att hinna göra allt jag vill, utan att somna medans jag gör det.
 


I helgen ska jag i alla fall göra lite roliga saker
I går, fredag umgicks jag med Hedda och Fannie, Hedda bakade kladdkaka i micron, jag lagade mat och mig och Hedda och så hann vi även med att titta på en rolig film, som jag såklart inte kommer ihåg namnet på. Efter några roliga timmar med mina fina vänner, begav jag mig ut i ovädret för att cykla till träningen. När jag äntligen duschat och satt på mig myskläder efter att cyklat i vind och regn hem, myste jag och min älskling ner oss i sängen och åt hemmagjord pizza med mozarella och oliver och efter det lite chips.
 
 
 

Mina fina vinröda converse, som jag tycker så mycket om ska jag vandra omkring med i helgen<3

Idag har jag pluggat lite och ska nu bara ta det lugnt och mysa med min pojke, innan jag framåt kvällen berger mig in till stan för att möta upp mina kompisar från laget och handla grejer till tacos. Efter det ska vi till Lollo och laga tacosen, äta och sedan gå ut på krogen, kommer nog bli roligt.
 



På söndag vet jag inte alls vad som händer, det får ni nog veta lite senare.
 



Ha en trevlig helg<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken fin bild på dig och Mange

2012-09-17 @ 14:04:17
Postat av: Robert

Vilket vackert foto.

2012-10-02 @ 18:39:24

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0