Glittrande stjärnor i kvällens mörker

Idag har jag haft sovmorgon till kvart i ett, skrivit en argumenterande text om droger på Svenska C, cyklat hem i en värme som kändes som att det skulle kunnat varit en juni dag och ätit fläskpannkaka med hallonsylt med min älskling. Efter att proppat i mig två stora bitar, cyklade jag på mammas fina röda cykel mot stan igen för att träna basket, så himla roligt och skönt med träning.
 
 
 

Dessutom har jag glömt att säga till er att jag beställt min stundentmössa, den heter Global och är miljövänlig. Jag valde att dekorera den med en silverblomma i mitten, med en lila sten, som står för estet. På varsin sida om blomman står mitt för och efternamn broderat i glittrig silver text. Innersidan av mössan är röd och på baksidan står det broderat Scengymnasiet med vit text. Jag beställde även en pin med teatermasker på och ett vitt överdrag som man kan sätta på, så mössan inte blir förstörd under studenten. Visst är det kul att få sin egen personliga mössa, men känns egentligen väldigt onödigt att lägga ner nästan tusen kronor på en mössa jag ska använda en dag.

Kommentarer
Postat av: sofia

du kommer vara så fin, med eller utan mössa! <3

2012-09-10 @ 22:36:54
URL: http://sofffiak.blogg.se
Postat av: Lena

Härligt med sommar värme.

2012-09-11 @ 07:11:54
Postat av: Lena

Mössan ser jätte fin ut.

2012-09-12 @ 13:35:22

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0