Mys, glädje och energi medan löven byter färg till fina röda och gula nyanser

Hej
 
Första teaterlektionen avklarad, jag och Josefine är lyriska och så otroligt förväntansfulla och glada. Det var tjugo elever som var där, varav tio var helt nya, så sexton stycken saknades, så får se om vi blir ännu fler. Vi som hade tänkt oss tio, var riktigt riktigt nöjda. Ungdomarna verkade också haft riktigt roligt och vi avslutade kvällen med att fika bullar och kladdkaka och prat om projektet. Det var även några föräldrar som var med och kollade och även dem tyckte projektet var en bra idé. De flesta eleverna hade inte spelat teater förut, men ändå var alla hur bra som helst. Fast de inte kände varandra så vågade de och gjorde alla möjliga roliga grejer, gud vad jag fick skratta, energin i mig bara växte och jag kände mig helt laddad när jag låste dörren till lokalerna och cyklade till hallen för att träna.

En vecka kvar på kärnämnes perioden, på fredag kommer jag hem och ska ha praktik och lov, ska bli väldigt kul, men kommer sakna alla här också.

Ikväll har jag fredagsmys med min älskling, ser på X-factor, äter chips med dipp och myser. Imorgon ska på på match i Uppsala, så åker med morgonbåten vid sju och kommer hem på kvällen vid tolv, äntligen match!

Ja annars så pluggar jag och myser, hoppas ni har en mysig hel också och umgås med många fina och underbara personer<3
 

Kommentarer
Postat av: Ida

Vad roligt med teatergruppen!

2012-10-13 @ 09:07:19
Postat av: Lena

Vad kul att det vara så många som ville vara med i eran teater-grupp.

2012-10-13 @ 17:24:11
Postat av: sofia

så underbart att du ska komma hem! vi ska ha det så mysigt (förutom då jag ska plåga dig med onödiga frågor och mardrömsveckan, v.43, då jag har huuur mycket som helst)<3 Hoppas Wayne's har öppnat så vi kan ta vår efterlänktade chai! Miss U <3

2012-10-18 @ 23:37:51
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0