En glad sak som förgyller vardagen och gör en så så pepp!

Jag är så glad, fick ett mail från en från gotlands kulturansvarig som har hand om budget ansökningar till projekt. För ett tag sedan sökte jag pengar till mitt och Josefines slutprojekt och har sedan haft kontakt med henne. I måndags skulle de ta beslut om vi skulle få något bidrag och idag fick jag svar, vi kommer få pengar till marknadsföring, rekvisita med mera, så super pepp och taggad på att starta min teatergrupp så jag vet inte var jag ska ta vägen.
Nog pratat om det, om två dagar får jag träffa alla elever, ska bli super duper kul<3


Puss och kram, godnatt och sovgott<3
 

Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad roligt!

2012-10-10 @ 14:01:33

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0