När natten är varm och himlen är lila och klar

Söndag, skönt med helg även fast jag bara gått i skolan onsdag, torsdag, fredag. Helgen och valborg spenderades med min Sofia, som var hos mig från fredag till tisdag<3 Vi hann med mycket på bara några dagar, allt från shopping, god mat och springning. Önskar att hon kunde komma hit fler gånger innan sommaren, för saknar henne redan. 






Sen dess har jag myst med min älskling, sprungit, haft föreställning, sett Smallville, pluggat, ätit shushi, köpt tuttifrutti pizza, suttit barnvakt och städat.

Hoppas ni har haft en mysig helg<3

Veronica hälsar: veronica här, hej :)


Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina bilder ni är så söta både Sofia och du Emma.

2012-05-06 @ 17:02:21
Postat av: sofia

tuttifruttipizza??? :o <3

2012-05-07 @ 16:54:56
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0