Sommarlov hehe

Hej idag gästbloggar jag på Emmas blogg... Ska beskriva mej sjäkv först! Är en glad och omtänksam tjej som gillar sina vänner. Gillar inte höjder och skidor. Älskar att åka utomlands och vara med nära och kära. Gillar även spagetti och köttfärssås och att spela klarinett, som jag inte gjort så mycket i sommar... Idag har jag sett Grese 2 och har snickrat en hundbädd så gott det går med en kompis. Varit med Emma som ska träna,HON ÄR GALEN I ATT TRÄNA!!! På sommaren är jag med vännerna,m spelar fotboll m.m äter gott! För er som tycker det är tråkigt att Emma inte skriver så mycket, så kommer hon skriva mer hoppas jag.

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilket bra inlägg.

2012-07-30 @ 14:28:14

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0