Glittrande vattendroppar

Godkväll världen, säg vad som står på, jag tror jag drömt och svävat i det blå, du är så vacker så du gör mig galen. Jag är så lycklig att du är min, jag älskar dig<3
 

Förra året

Om en vecka åker jag med tåget till min älskling för att sedan åka på semester med han och hans mamma. Vi ska åka och hälsa på hans mormor i Vänersborg, kanske åka en sväng till Göteborg och gå på Liseberg och bara ha det riktigt mysigt, jag längtar så mycket.
 

Tog den här bilden under en promenad hos älskling

Tillbaka till verkligheten, innan dess har jag en del jobbdagar att klara av, men det kommer gå bra. Idag passade jag på att hinna träna innan jobbet, sprang lite och körde lite fys och sen blev det att basta. Efter det tog jag en sväng till Shopping och kollade på lite affärer, Indiska har just nu halva reapriset och jag blir så där shopping galen, jag älskar deras koppar och glas. Ska ta bild på allt jag köpt i sommar (vilket är en hel del), längtar till min lägenhet och alla mina fina saker och mina vänner. Samtidigt blir jag så lycklig av att vara hemma, som idag så spenderades kvällen hos mormor och morfar, där vi grillade hambugare och drack tropiskt te i fina blommiga koppar, jag älskar sommaren.
 

Morfar är glad när det gick bra för han i bowlingen
 
Förra året under midsommar när vi var i mosters stuga
 
Nu ska jag läsa vidare i min bok som jag lånat från bibloteket, den heter Tro, hopp eller kärlek och verkar riktigt bra. Imorgon är jag ledig och då ska jag träna med Sofia, vi ska köra både Core och Zumba. Mer vad jag ska göra får ni höra imorgon.

Godnatt<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilka fina bilder på några av dem som älskar dig.

2012-07-26 @ 20:12:06
Postat av: sofia

sv: vi ville ha med vår finaste bästa emma också <3

2012-07-27 @ 14:33:29
URL: http://sofffiak.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0