Solen i ögonen

Idag har jag hunnit med jobb från 9.00 till 18.00. Efter jobbet blev jag upphämtad av Sofia, vi for vidare till Inpuls där vi körde Zumba i en timme, det var hur kul som helst och man blev riktigt svettig, känns ju inte som man tränar, men ändå är det ju riktigt bra träning. Efter passet duschade vi och bastade och tog sedan bussen hem, väl hemma spenderade jag kvällen hos min bästaste finaste Sofia, vi åt sallad och hembakt bröd och drack ett underbart gott te. Två veckor utan min Sofia, nu är hon hemma och jag ska passa på att umgås med henne så mycket jag kan<3
Nu ska jag däremot sova, för imorgon ska jag upp tidigt för att gå på Inpuls, sen blir det shopping och sedan bär det av mot jobbet, där jag blir till klockan åtta.
 
 
När Sofia var och hälsade på mig 

Passa på att njuta av sommaren och gör det just ni tycker är som finast<3
 

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

du är bäst finaste du och det var fint att prata i telefon idag. snart ses vi, va? gillar dig så mycket.

2012-07-25 @ 01:22:17
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: sofia

min emma <3

2012-07-25 @ 10:18:18

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0