De vackraste stunderna under lovet

God jul, Gott nytt år och förlåt för att jag inte skrivit.

Jag hoppas ni haft ett underbart lov som ni spenderat med nära och kära och med massor av god mat och julklappar. Själv har jag jobbat några dagar på Coop, varit med släkten, shoppat hur mycket som helst, simmat, tränat och varit med mina underbara vänner<3 Jag har hunnit åka slalom en gång med Sofia och sett massor av bra filmer, däremot har jag inte läst en enda bok. Glömde nämligen de böckerna jag skulle läsa på Gotland, men fick en av mina favorit böcker i julklapp. Det är en serie på fyra böcker och jag fick den sista delen, men jag måste vänta med att läsa den eftersom jag inte läst trean ännu, men snart snart får jag.

Hur mycket har jag shoppat då och vad? Jag ska försöka lägga upp allt, men jag har köpt massor till lägenheten och en hel del nya kläder. Härt kommer det jag köpt till lägenheten, det är inte särskilt bra bilder, men bättre än inga alls. Ni ska ändå få se allt när jag satt in det i lägenheten.


Diskborstar i fina färger och en söt hjärtform


Några söta små lila matbackar


Guldglittriga ljus med en fin rosett på förpackningen


En röd fin korg


Fyra vit och röd rutiga stolsdynor


En söt liten burk att förvara mumsiga saker i


En tavla man kan skriva saker man önskar sig på och andra fina saker


Söt saker att hänga i julgranen


Fin ask med änglar på


Två fina kuddar till min soffa


Ett lock till en av mina fina bakskålar


Grytlapp och kökshandduk


Blommig burk att sätta te i


Fyra söta blommiga skålar






Kommentarer
Postat av: sofia

äntligen bloggar du!<3

2012-01-05 @ 22:36:18
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Lena



Det är så roligt att ha dig hemma!

2012-01-06 @ 09:25:25

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0