Tystnad, tagning, kameran rullar

Hejsan

I tisdags började vi spela in och sen dess har jag i princip varit där från morgon till kväll. Det har gått ganska
bra, men man är så sjukt trött, eftersom jag är foto måste jag rigga under nästan alla pauser så det blir inte mycket vila, men det är riktigt kul ändå. På kvällarna jag myst med min pojke och hunnit träna lite. Ska bli skönt med lite helg, men ska filma lite också.
Ha en härlig dag vart ni än befinner er, vad vet jag ni kanske sitter på plajan och solar, eller har ni det som mig kallt och grått. Tur att man har solstrålar som skiner upp ens vardag<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad kul att testa på att stå bakom kameran.

2012-01-26 @ 15:00:55

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0