Kom änglar, kom ävlor, det börjar bli kallt...

Hejsan svejsan



Gårdagen spenderades först hemma i min lägenhet med min älskling, sen med manus skrivande och sedan med en tripp på affärer. När jag handlat massor av gott till kvällen gick jag i blåsten till min kära vän Hedda, där var även Maggie, vi åt lite goda mackor och varsin underbar skål med hallon, mjölk och grädde. Sen fick Hedda för sig att gå och handla kex och vindruvor för att vi skulle äta ostar och medans hon gjorde det såg jag och Maggie på den nyaste Twilight filmen, lite surt bara att texten var före bilden och den inte gick att stänga av. När Hedda kom tillbaka var Maggie tvungen att gå, så jag och Hedda satte oss och åt kex med ost och olivröra, sen slank det även ner lite vindruvor, te och monster och en hel del prat han vi med. När vi proppat i oss allt det, la vi oss i sängen och bara myste och pratade, underbart<3 Jag älskar dig Hedda.



När klockan var vid halv tolv var vi båda rätt trötta, så jag gick upp till Manges lägenhet för att duscha och läsa lite och efter ett tag kom även han hem. Hans brosa, hans brosas flickvän och deras barn var nämligen här över helgen, så han hade varit och umgåtts med dem. Vi båda var rätt trötta, så vi låg bara och kolla på lite Svampbob och myste.



Idag har vi bara tagit det lugnt, umgåtts med hans brosa och dem och så. Sen när dem skulle till färjan tog vi bussen hem till mig och nu har vi haft en fin middag med vitlöksbröd, lövbit, kroketter, sås, sallad och annat.
Vi har även skaffat två nya playstation 2 spel som vi sitter och testar lite, men nu ska jag faktiskt skriva klart mitt manus för det ska lämnas in om några timmar. Tyvärr har jag blivit sjuk och dragit på mig en rätt jobbig förkylning, men hoppas på att må bätte imorgon.



Hoppas ni har det bra, puss Emma<3

Kommentarer
Postat av: hedda

Underbara Emma<3

Älskar dig och bara myyyyyys på dig och oss<3<3

Puss

2012-01-15 @ 21:25:27
Postat av: Lena

Gillar inledningen på blogg inlägget med Lasse kan det aldrig bli fel.

2012-01-15 @ 21:30:15

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0