Jag tror jag drömt och svävat i de blå...

Godmorgon världen

Nu sitter jag på skolan och har just målat naglarna, börjar inte förens om tjugo minuter typ. Gårdagen spenderades med världens bästa Hedda hemma hos mig. Vi åt kladdkaka med hallon och till middag blev det att göra toast i mitt nya toastjärn. Tyvärr är vi båda rätt sjuka, jag har ont i hela kroppen, varm, kallsvettas, ont i halsen, snuvig och nu har jag fått hosta också, drygt. Grejen är att jag inte hinner vara sjuk nu, vi håller nämligen på med film just nu och har inte dirket mycket tid.
Förutom det så hade vi en mysig kväll, vi såg på en Maria Wern  film som hette Svart fjäril och bara tog det lugnt.


Kommentarer
Postat av: Lena

Var Maria Wern filmen lika bra som de brukar vara?

2012-01-18 @ 15:30:12

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0