Nyponbuskar, nyponbuskar, hela vägen nyponbuskar..

Hejsan


Önskar att jag orkade lägga in nya bilder, men här får ni en ni säkert redan sett ändå

Jag fattar inte varför jag inte skriver, har ju massor att skriva om och en hel del nya bilder att visa er. Dessutom har jag köpt massor av nya kläder och annat fint som ni inte sett. Det är som om jag inte orkar, förut älskade jag att läsa och läste flera böcker i veckan, nu går jag typ hellre och lägger mig än att läsa lite innan. Är trött hela tiden och har även konstaterat att jag måste träna mer styrka, kondisen är bra, men styrkan måste förbättras.


Haha, Sofia kommer du ihåg när den här togs?

I veckan har jag i alla fall läst lite, skrivit lite på en filmskådespeleri läxa jag har och umgåtts med mina fina<3 Har ändå hunnit med mycket, har tränat, badat, gått på stan, varit ute på promenad med Glory, Sofia och Kompis, bakat cupcakes med chokladfrosting, ätit middag och sett på hockey hos moster, med Ida och deras famillj, min familj och momor och morfar<3 Glory är glad nu när jag är hemma och blir helt vild när jag kommer för att gå ut med henne, när jag är där går hon hela tiden efter mig och när jag sätter mig ner lägger hon sig och myser bredvid mig, hon är världens finaste hund<3

Puss<3

Kommentarer
Postat av: sofia

vackert emma! -.-

2012-02-29 @ 21:33:48
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Lena

Du har hunnit med massor. Jag äääääääääälskar när du är hemma.

2012-03-01 @ 20:55:20
Postat av: Ida

Du har inte skrivit på över en månad! jag menar (lever du) fina bilder

2012-04-04 @ 18:48:36

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0