Superman whoooo

Hejsan

Jag har haft en underbar helg med min pojkvän<3 Vi har bara tagit det lugnt och ätit massor av gott. Sen har vi även börjat se på en ny seri, eller ja ny för oss men den har funnits ett tag. Serien heter Smallville som är en blandning av high school och superman typ, haha låter kanske konstigt, men den är sjukt bra.



http://www.imdb.com/title/tt0279600/

Gå in på den här länken, så får du veta mer om Smallville.


Chillar i soffan

Idag ska jag spela match och sedan umgås lite med min fina Hedda och efter det blir det att dra hem till min lägenhet och mysa.


Vi är på gång

Hoppas ni haft en mysig helg, puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Underbar bild från när du var liten-alltid glad och världens sötaste!

2012-02-13 @ 14:53:22
Postat av: Ida

Skriv mer inlägg!

Speciellt mer om att Luleå Hockey leder Elitserien.

2012-02-16 @ 18:19:49

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0