Semlor och mys

Hej

Jag vet att jag är dålig på att skriva, men det finns rätt mycket annat kul att göra.

I skolan håller vi just nu på att filma in scener som vi sedan ska klippa och på fritiden tränar jag, umgås med vänner och min finaste<3

I helgen umgicks jag med vänner, åkte på match till Katrineholm med laget, testade många några olika nya sushibitar på en restaurang på vägen och hade mys på båten med godis och chips. På söndagen åt jag hamlagad sushi med min pojkvän, såg på Smallville, hade tjejmys med semlor och spel med mina fina vänner Hedda, Veronica och Astrid och så hann jag även med lite städade. Helgen var väldigt fin, men nu är veckan i full gång så måste sluta skriva nu.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Äntligen skriver du och snart kommer du hem och jag längtar.

2012-02-21 @ 15:14:46

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0