Jag kan inte ens gå utan din luft i mina lungor..

Hejsan svejsan

Dagen har bestått av att vara fotograf till Fannies scen, läst texter om filmskådespeleri och svarat på frågor om det. Nu sitter jag hemma hos min pojke och om ett tag ska vi åka hem till mig och laga en mysmiddag som kommer bestå av kött (antingen lövbit eller fläskfile), tsatsiki, någon slags potatis och vitlöksbröd.
På fredag åker jag hem för att vara hemma i tre veckor, första veckan har jag sportlov och sedan har jag två veckors praktik på teaterhögskolan. Har massor planerat som vanligt, här kommer några av sakerna:
Vara med vänner och släkt
Träna hårt (ska på distrikt uttagning när jag kommer tillbaka)
Shoppa
Gå ut och äta
Åka och bada
Basta
Köra skoter/åka
Åka slalom
Övningsköra
Lära mig massor av nya saker under praktiken
Se på flera bra filmer
Läsa några efterlängtade böcker
Äta massor av gott
Vara min älskade hund Glory
Plugga, lite..
Fota massor av fina bilder, som jag sedan kan anväda till mitt kompendium till Fotografisk bild
Ta det lugnt och bara mysa

Kommentarer
Postat av: Amanda Jonsson

vi kan ju köra skoter någon gång :D jag har ju en egen liten skoter så kan vi dra på picknick, hhiihi!!

2012-02-22 @ 20:38:34
URL: http://ajonssons.blogg.se/
Postat av: Lena

Härligt snart är du hemma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2012-02-23 @ 14:08:13

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0