En fin dag med Hedda<3

Hejsan svejsan

Dagen har spenderats på skolan där vi har tränat oss på att spela känslor framför kameran och sedan med min underbara Hedda. Efter skolan gick vi till badhuset för att simma och bada bastu där mötte vi två till kompisar som vi umgicks ett tag med. Det var mysigt att bara koppla av, träna lite och mysprata i batun. Efter vi hade badat gick vi och drack en Chai latte och sedan mötte jag upp min älskling och tog bussen hem. Nu sitter vi i sängen och ska just knäppa på Deep Fear som jag fick i julklapp av honom.









Ha en mysig kväll<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Jag är så glad att ni har varandra

2012-02-09 @ 17:18:37
Postat av: sofia

sv: lite sent men jag saknar dig också memma <3

2012-02-10 @ 20:30:37
URL: http://sofffiak.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0