Solsken

Hejsan


Tycker det är ganska roligt att jag bloggar ett inlägg och fixar en ny header, men sen inte skriver något mer på flera dagar. Jag ska försöka skriva mer, men kan inte lova att det blir av för det beror helt på hur mycket jag har att göra.



Under lovet jag har hunnit med att vara med Sofia, Amanda, Tilda, Izza, Lina, Hanna och släkten.



En dag var jag på stan med min kusin Ida, vi shoppade i flera timmar, tog sedan en paus för att äta på Tasty och sen fortsatte vi med shoppingen tills vi var så trötta att vi var tvungen att sätta oss på Wayne's för att dricka en Chailatte, om ni inte testat det tycker jag ni verkligen borde, Is chailatten är också jättegod, så vi tog en av varje.



Jag har även hunnit vara ute och sprungit en del och det känns ju faktiskt mycket roligare nu när jag köpt ett par snygga springbyxor och en vindjacka från Soc. En dag tog jag med Glory på en ganska lång springtur i solen och hela tiden viftade hon på svansen och taggade mig på att fortsätta springa.

Under lovet har jag också hunnit se flera basket matcher, både live och på tv.

Som den norrlänning jag är har jag även hunnit med att äta palt, det är typ det godaste som finns. Varje lov bjuder jag in mig själv till mormor och morfar, för morfar är bäst på att göra palt och snäll som han är fick jag även ta med mig lite hem så jag ska steka palt till lunch, mums.

I fredags var det filmkväll hos Lina, med Tilda, Hanna och Izza. Vi såg på Fredag den trettonde och Paranormal activity tre, jag var inte med och såg hela den första filmen för jag var och såg LF till efter nio, men Paranormal activity tre var ganska läskig. Inte nog med det var Lina tvungen att berätta en as läskig grej som hänt henne under lovet, just innan vi skulle cykla hem i mörkret. Vi kom som tur hem levande och mätta efter allt gott vi hade ätit.



Ja, lovet har varit fullt med roliga saker och jag har typ inte haft en lugn stund, precis så som jag vill ha det. Hoppas ni har haft ett bra lov.

Kommentarer
Postat av: Ida

Bra att du skriver!!! Fina bilder!

2012-04-15 @ 18:32:54
Postat av: sofia

grattulerar! Emma skriver :o

2012-04-15 @ 19:34:53
URL: http://sofffiak.blogg.se/
Postat av: Lena

Roligt att du bloggar igen.

2012-04-16 @ 19:43:44

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0