Solsken underbara skolsken

Hejsan svejsan

Tisdag
Kommer från ett snöigt Norrland till ett solit Gotland, eller ja det första jag såg på morgonen var att det hagla.. Men sen kom solen och sen blev det fint väder. Det firade jag och Virre (Veronica) med att ta en shoppingtur och fika på stan. Vi var och fikade på Siesta och jag tog en chokladkaka med chokladmousse och Virre åt en räkmacka och drack en Chailatte. Sen drog vi vidare till Coop och handlade en massa god mat och sedan bar det hemåt med cykeln full av saker. Det måste sett roligt ut när vi kom gåendes med en fullproppad cykel, en matta på pakethållaren och påsar på styrena. Nu kanske ni undrar om jag köpte något fint? Egentligen så skulle jag ju inte shoppa, men jag kunde ju inte motstå att köpa blommiga koppar i rosa och ljusblått, dem var ju så otroligt söta och sen så hittade jag ju ett par underbart sköna tofflor som även är i samma tema som en filt jag kommer få i födelsedagspresent. Jag kan helt enkelt konstatera att jag älskar att shoppa söta saker.

Onsdag
Skola, inget speciellt förutom att vi såg på film på teaterhistorian och åt godis. På kvällen gjorde jag och min älskling smoothie med hallon och banan och myste till Smallville.

Torsdag
Skola till halv fyra typ, hade idrott där vi körde Spökboll, sen drog jag på repetion inför treornas föreställning som har premiär på lördag och efter det hade jag basketträning. När jag hade tränat cyklade jag hem till älskling och så lagade vi tacos, mums.

Fredag
Idag har jag skola till lunch, sen ska jag till A7 (där jag går när jag har teater) och ha genrep inför publik, hoppas det går bra, för vi har bara repat vad vi ska göra två gånger. Efter det ska jag och min underbaraste cykla till Vibble och mysa hela kvällen, för idag är det nämligen våran ett och ett halv års dag. Så idag ska jag bara ha världens bästa dag och vara lyckligast i världen<3

 


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ni får en jätte bra dag.

2012-04-20 @ 18:41:57
Postat av: Robert

Fin bild.

2012-04-21 @ 01:11:04

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0