Vad tycker ni?

Eftersom det verkas uppskattas att jag skriver och visar bilder från min lägenhet, tänkte jag någon dag ta lite fler bilder och visa även hur det ser ut utifrån. Är det en bra idé? Jag har även planer på att ta kort på skolan så ni får se vart jag håller hus hela dagarna.


För er som inte sett den, här är reklamfilmen jag är statist i

Så framöver kommer bloggen handla mycket om teater och sånt. Nog för att jag skrivit mycket om det tidigare, men nu ska det bli mer. Bloggen ska helt inrikta sig på foto, mitt liv här, skola, musik och filmer. Om det är något speciellt ni vill läsa mer om så är det bara att skriva det så kan jag kanske klämma fram några rader om det.

Kommentarer
Postat av: Lena

Du får gärna skriva om när du varit på konsert.

2011-09-08 @ 14:26:41

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0