Kokosnötter och chokladbollar

Dagen har innehållit chokladbollssmet, spagetti med köttfärssås, skratt, Hedda, Veronica och basket. En fin kombination med mina älskade vänner<3 Tyvärr vann vi inte matchen, men det var ju mot ladies som spelar i elitserien, så hade inte riktigt förväntat mig det heller. Som traditon kom mina underbara vänner Veronica och Hedda dit och kolla, de hade med sig en kokosnöt och en kiwi till mig, hihi<3 Ni är så söta!


Bilden är från vårat julmys i vintras, Veronica och jag


Jag och min älskade Hedda

Imorgon åker jag till Stockholm med Mimmi för att sedan möta upp Diana och Malin inne i stan, där vandringen kommer fortsätta mot grönan och älskade Håkan Hellström<3 Kommer nog bli en riktigt fin helg.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Är det svårt att bo ensam?

2011-09-09 @ 00:14:24
Postat av: Lena

Vilka fina vänner du har!

2011-09-09 @ 14:51:57

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0