I stockholm

Vi känner varandra genom tusen fenomen och du var redan där, min dröm var redan du<3



Här sitter jag, på ett tåg mot Luleå, jag har åkt ungefär fyra timmar nu. På tåget kan man roa sig med att dricka Brämhults blåbär och hallon smoothie, skriva manus till en novellfilm, äta Tutti Frutti ringar och lyssna på bra musik.



Vad har jag då gjort innan jag steg på?
Jo, jag har vaknat klockan fem, ätit rostade mackor och druckit te hos min älskling<3
Knallat ner till båten.
Myst med min pojke på båten
Sett på Tom och Jerry och Trollkarlen från Oz
Ätit chips och juice till frukost
Tagit båtbussen till Stockholm
Dragit runt Mange på bland annat tre olika H&M butiker
Handlat godis på en söt liten svindyr affär
Ätit Cheeseburgare på Donken
Köpt mysiga sockar
Pussat på min pojke innan han klev på tåget
Virrat runt på T-Centralen som alla andra stressde Stockholmare
Knuffat mig fram för att hinna till Ikeabussen
Varit på Ikea med mina föräldrar
Tryckt i mig varmkorv och pizza slice
Och köpt onödigt med söta saker


Kommentarer
Postat av: Lena

Jag fattar inte hur du hinner med allting.

2011-10-22 @ 14:30:01

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0