Lov

Hej

Lovet är för roligt för att slösa bort det på att blogga, då kanske ni tänker att hon måste ju ha lite tid över, jo det har jag, men då tränar jag eller så pluggar jag.

Söndag: Sofia sov över från lördag till söndag, hur mysigt som helst<3 I lördags fick vi för oss att vi skulle spela The Sims 2, nostalgi. Så ja, vi satte oss och spela till två på natten och var helt nostalgiska, det var som för fem år sen<3 På söndagen fortsatte vi, tills hon var tvungen att åka och träna. Då åkte jag med moster, momor och Ida till boden för att se på Ida när hon spela innebandymatch. De var jätteduktiga och vann stort, är så stolt över min kusin<3 Blev jättesugen på att börja med innebandy när jag satt där och titta, så nu har jag kollat upp lite lag och så, så får vi se om det blir något av det.



Måndag: Plugga, träna, skriva manus, fira farmor som fyllde år, promenad med Glory, Sofia och Kompis och Hockey tittande hos moster<3



Tisdag: Idag har jag varit och simmat och ska och äta palt och klappgröt hos mormor och morfar om ett tag, mums! Sen ska jag och min paltkoma dra oss mot Amanda och spendera resten av dagen där<3


Barcelona 2009 eller 10

Puss<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0