Julen är här

Dagarna går så himla fort och jag har hela tiden massor av saker planerade. I helgen har jag haft filminspelning både fredag och lördag. Sen har jag och älskling även köpt pizza från Vibbles lilla pizzeria, det var supergott. Annars har jag varit på julmys hos Veronica med Hedda, Diana, Maggie, Fannie, Annica och Anna. Vi åt risgrynsgröt, godis, chips och drack glögg. Vi såg även på Polarexpressen som är lika fin varje gång.





Nu kommer lite bilder från förra året, vid den här tiden












Nu ligger jag och myser med min pojke och om ett tag ska jag och tjejerna gå och shoppa på julmarknaden.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vilka fina jul-bilder. Jag håller med om att Polarexpressen är en jätte mysig film som man får lite julstämning av.

2011-11-27 @ 15:28:20

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0