Prata på ni, men tro inte ni vet någonting.



Hej, jag tänkte bara skriva av mig lite. En sak jag stör mig sjukt mycket på är när folk pratar om sånt de inte har en aning om. Oj, vad gör hon? Jag har hört att hon.. Men, gud är du seriös? Ja, jag vet visst är det sjukt!
Blir så less, varför ska man snacka om sånt man inte har en aning om? Det roliga är att de som snackar ofta är sådana som man inte ens brukar prata med, som man typ bara hälsar på. Fast helt plötsligt när någonting händer, känner man varandra jättebra och man vet allt om varandra.
Vet ni varför man pratar om sånt man inte har en aning om, jo därför man inte har något liv själv. Man lever på att andra ska misslyckas så man har något att snacka skit om.
Det är säkert väldigt många som snackar om mig hemma nu medans jag är här, men vet ni en sak, jag bryr mig inte. För ni vet ingenting vad jag gör, eller varför, ni tror er veta en massa, men vet ni en sak? Om ni är så sjukt intresserade, hör av er istället och fråga. Då får ni veta hur det egentligen är, så slipper ni gå runt och prata om saker ni inte vet. Det här tar jag inte upp för att något specifikt har hänt, men jag vet att sånt här händer alla då och då och jag vill bara säga vad jag tycker om saken.
Sen kan jag bara lägga till att ni får prata hur mycket ni vill, om det gör era liv så mycket bättre, för jag har då bättre för mig.

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Diana

Det är klart dom snackar om dig Emma. Du är en fantastisk människa och snygg som få. Dessutom är du modig nog att flytta genom halva Sverige för att göra någonting du älskar och drömmer om - något som inte en jävel av dom skulle våga göra.



Jag är i alla fall glad att jag har dig som vän och att du vågade ta klivet utanför Lule<3

älskar dig.

2011-11-09 @ 22:32:21
URL: http://adejk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0