Hur är Emma en sådan kväll i november när plugget tagit över..

Jag vet att jag är seg på att skriva, men har haft rätt fullt upp. I måndags hade jag träning och plugg och det hade jag igår också (tisdag). Idag har jag däremot varit en sväng hos Hedda, vi bakade kladdmuffins och kladdkaka, som vi sen delade med Veronica. Som vanligt åt jag för mycket och blev sådär äckligt mätt.



Nu sitter jag hemma och har just gjort utvärdering av Lingonbacken, Fuck my life och skrivit ett synopsis (en ganska torr och kortfattad beskrivning av vad som händer i filmen), till mitt manus "Den osynlige". Oj, nu ser jag att klockan är mycket och att jag måste sluta skriva, ska nämligen sitta barnvakt. 

Puss<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vilken fin bild. Vad härlig vi hade det på Grannis.

2011-11-09 @ 19:40:45

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0