Fredag, fredag, fredag!

Hallå igen!

Nu är det fredag vilket betyder mys i massor<3 Maggie fyller år imorgon så ikväll ska jag hem till henne och ha tjejkväll. Annars ska jag gå på extra matte, tror jag (om jag överlevt att ha engelska från åtta till lunch i en skola som inte har någon luftkonditionering). I helgen blir det fullt upp, imorgon ska vi ha träning klockan nio på morgonen, eftersom vi behöver gå igenom lite saker innan matchen på söndag. På söndag ska jag även ha filminspelning och så måste jag hinna plugga matte och diska!
Nu blev jag stressad, men som tur är, är det ju mycket roligt som kommer hända också.




Ha en fin fredag<3


Kommentarer
Postat av: Lena

Hoppas att ni får trevligt hos Maggie

2011-11-11 @ 17:48:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0