Du är min vän i livet..

Vädret är för bra för att sitta här och skriva, böckerna som jag fastnat för går inte att släppa förens ögonlocken somnar, vännerna är för fina och jobbet tar för mycket tid. Ja nu har jag i princip sammanfattat veckan. Jag har jobbat sen i tisdags och medans jag inte gjort det har jag läst en underbar serie böcker som heter "Tillsammans" väldigt lättsamma, men en bra start att börja med efter min lästorka. Sofia och jag har även varit ut med våra fina hundar, badat en massa och solat. Igår var jag på kör introduktion och jobbade extra.


En fin bild på Hedda, tagen av mig för ett bra tag sen


Min kusin Ida förra midsommaren, bild tagen av mig


Jag förra midsommaren, Delice fotar med min kamera

MUPP

Min saknade Delice och jag, förra midsommaren<3

Helgen kommer bestå av jobb och vänner. På lördag blir det att sova hos Hanna med masa fina och underbara personer och på söndag är det planerat att jag ska träffa min saknade Josefina<3

Kommentarer
Postat av: delice

åh vad jag saknar dej!!

2011-07-02 @ 19:18:01
URL: http://hjerteknus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0