Sjuk..

Hej

Jag är sjuk, mår jätte dåligt, har ont i kroppen, feber, halsen är svullen och ingen matlust. Så roligt var det här inlägget.. Iallafall så har jag varit i skolan både idag och igår, vill inte missa något nu när vi är inne i en produktion där jag är regissör och skådespelare. Gick hem vid lunch idag, för kallsvettades så mycket av febern, jag hade bild efter lunch, så istället för att stanna och må dåligt gick jag dit och skrev en lapp och tog med mig förra veckans arbete som jag inte var riktigt klar med hem. När jag kom hem fick jag för mig att överaska Hedda med choklad muffins, så jag bakade en dubbel sats och det blev kladdigt värre. Efter det somna jag och sov i typ två timmar, klev upp duscha, mådde illa för att jag knappt ätit något sen frukost. Gick och la mig igen, pratade med farmor, åt en banan, såg på singing bee och har just hällt i mig lite vatten, hallonsoda och en alvedon, tvingat i mig några skorpor och umgåtts med min underbara sambo som ger mig lycka och skratt<3 Hon hade köpt min favorit choklad idag, Marabou med hallon fyllning, jag älskar dig<3

Nu ska jag försöka sova, men kommer inte kunna eftersom jag sov tidigare och är jätte varm!

 

 Vad skulle jag göra utan dig?<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Fin bild.

2011-02-08 @ 20:42:16

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0