Fredagsmys<3

Hej

Det har inte blivit att skriva på ett tag, har haft mycket hela veckan

Måndag
* Började att söka om personer och läsa om dem, till föreställningen
* Träning
* Förberedde en redovisning på kvällen hemma, som sedan skulle spelas upp dagen efter
* Fannie sov över

Tisdag
* Redovisning om person/organisation
* Vara med Mange, vi såg film och jag fick massage, sen sov vi typ ett tag innan min träning
* Handlade middag som bestod av frukt smoothie och banan
* Sov över hos Mangis

Onsdag
* Sovmorgon, ingen idrott
* Jobbade i grupp och tog fram ideér om scener, danser, sånger och musik med mera som kunde vara passande till föreställningen
* Shoppade en halsduk och ett lila bas linen på cubus med Maggie
* Gick hem till Maggie, började se en vampyr serie, lagade snitzel, pommes och bearnaisesås.
* Träning
* Duscha i hallen, eller inte i hallen i omklädningsrummet
* Fortsatte se på vampyr serien med Maggie
* Åkte hem
* Jossi sov hos oss, dem hade bakat kladdkaka med banan och gjort grädde till, så jag åt lite sånt och drack te innan vi somnade

Torsdag
* Åt frukost på skolan med några i klassen
* Klassråd
* Massage pass
* Såg filmarnas dokumentärer på bion
* Föreberedde idé redovisning
* Lunch
* Redovisning av ideér för klassen i grupperna
* Fick sluta lite tidigare för att Niklas var tvungen att åka iväg
* Jag och Diana åkte hem till mig och lagade makaron hjul med bacon, creme fresh och buljongtärning. Till efterrätt åt vi lite banan kladdkaka och smuldeg.
* For till Mange en sväng, vi gick tillsammans till bion
* Såg Svinalängorna med klassen, mycket gripande film
* Träning
* Hem och städa
* Sova

Fredag
* Frukost i skolan
* Anna våran klasskompis från Kalmar kom och hälsa på, vilket alla tyckte var väldigt roligt
* Prata om ideérna med Niklas på produktionsmötet 
* Uppvärmning med Hedda
* Massage pass
* Fortsatte prata om ideér
* Prova att gå in i en karaktär och känsla
* Skriva karaktärs karta kring karaktären
* Önska produktionsroll
* Fredagsmys med fika
* Jag, Maggie och Jossi gick till öb för att hadla mums till kvällen, det blev chips och massa godis
* Film på bion på skolan med fina vänner

Ja det är där jag är nu, jag sitter just nu på skolans dator och ska gå in och se på den andra filmen. Berättar mer senare om vad den första handla om och vad som hänt.

Fredagsmys på er<3

 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0