Den spanska Munharmonikan?

Hej nu sitter jag hos Mommo och Moffa, min lilla syster Ida ska gästblogga nu!

Hej jag heter Ida och är 10 år jag är Emmas lilla syrra och älskar att vara med hon.
Mina favorit sport är Innebandy och sen älskar jag och se på Hockey.
Jag älskar godis och min favorit godis är en godis som är som en flaska som är Blå och Rosa.
Jag har en hund som heter Glory och ett marsvin som heter Teodor.
Jag gillar inte Matte och Godis-förbud.
På fritiden brukar jag sporta och vara med kompisar.

Jag spelar Klarinett som är ett Blås instrument.
Jag är en livsnjutare som tycker att livet är underbart.
Min favorit färg är Röd och sen är min musik stil Pop,.
En vanlig skoldag brukar jag ha på mig mjukis byxor och en skön tröja.
Min signatur är "Den spanska munharmonikan"

Hejdå och tack för mig/Den spanska munharmonikan.

P.S Munharmonikan betyder Munspel.



 Det är jag som har blå tröja.


Kommentarer
Postat av: Lena

Kul med en gäst bloggare.

2011-02-28 @ 14:43:58
Postat av: Ida

Ja, vist skrev jag roligt+

2011-03-01 @ 19:12:54

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0