Allt du lägger tassen på äger du/Sotis<3

Hejsan

Dagen har varit full av roliga saker och jag är helt slut nu, skulle kunna somna nu direkt om det inte var för att Jossan ska komma och se på film och äta fruktsallad. Det ska bli sjukt mysigt, det kommer nog som vanligt bli massa prat, vi har alltid mycket att prata om och brukar knappt se på filmerna. Hon lär nog komma snart, så jag ska inte blogga så mycket mer<3

Bowlingen gick hem, men vad hade vi förväntat oss, jag och syrran på ett lag, mot Moffa och David. Det var väldigt roligt, jag och Ida tog massa bilder medans vi väntade på att kasta och så tog jag även några på när dem bowlade, ni får nog se bilderna senare för nu ska jag vara med Jossan. Palten var suveränt god som alltid och jag åt med god aptit, vi köpte även två polly påsar och cheez balls och en läsk som vi smaskade i oss. Jag är så himla mätt och trött just nu så jag känner att jag kommer somna, men det ska jag inte! Det får vänta tills senare ikväll. Höll Sotis nyss och kollade på spårlöst, var mysigt, jag och min lilla sotis mös på, jag har saknat honom så sjukt mycket min lilla älskling<3

Hej hopp, Sotis lägger på charmen och söker en söt kanin att hoppa med!
Sotis är en kanin som älskar mysiga stunder, gärna en stund framför tvn med tända ljus och lite yoghurt godisar till. På fritiden hoppar han mycket, ser söt ut, äter, vilar bland spånet och ger kärlek och lycka till sin familj. Han gillar inte långa strand promenader, men däremot höga hopp bland god mat, som gräs, sallad, maskrosblad och allt som finns ute under sommaren. Han älskar mest årstider där det börjar bli lite varmer, där han kan hoppa fritt och busa massor. Någon kanin tjej intresserad, kontakta då Sotis bur och beställ ett hopp tillsammans med Sotis.
/Emma och den stiliga Sotis med öronen upp

 

 
Allt du lägger tassen på, äger du!

 
Dessa odlar vi i landet på sommaren och Sotis brukar hoppa där och äta för glatta livet!

Foto från i sommras när jag mixtrade med cameran.

Kommentarer
Postat av: Lena

Sotis måste ha blivit överöst mest svar efter den trevliga annonsen.

2011-03-01 @ 15:51:52

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0