<3

Hej<3

Nu var det ett tag sen igen detta har hänt:
lördag- vaknade upp med Maggie, vi åt chips med dipp, choklad och kakor till frukost och såg på film. Efter det åkte vi in till stan och gick till Fenix ungdomsgård, där tryckte vi våran egen tygpåse, jag skrev "lvet blir vad du gör det till"på min, ritade tre rosetter och ett hjärta och skrev på handtaget rosetter är söta<3 Den blev väldigt gullig, eftersom det var miljödag kunde man lägga in egena kläder där och ta något annat, jag tog en kofta från monki, den var lila, rosa och lite andra färger<3 Sen gick vi på Max och åt Maxbox, då fick man
Djungel djuret Hugodvd, jag blev jätte glad<3 Super fin film! Gick tillbaka till Fenix, åt lite ekologisk och närodlad mat och efter det gick jag och Maggie med några till vänner från klassen till pojken min och där var det lite fler folk och det blev att umgås där hela kvällen och sedan sov jag där<3
söndag- Jag och Mangis gick upp, gick och åt på Max, tillbaka till han, se på Eva och Adam och bara mysa tills jag åkte hem vid halv fyra. Då bestämde jag mig för att göra riktigt mat så det blev skinksås med spagetti, paprika, morötter, fetaost och rucolasallad, det var mumsigt. Efter det åt jag en rad choklad, satt på en film och somnade.

Idag är det alla hjärtans dag<3
Jag gillar egentligen inte den här dagen, eftersom det är så många som känner sig ensamma just denna dag, annars har jag inget emot den. Fannie och Hedda hade bakat choklad hjärtan till klassen, sen blev det träning och när jag kom hem hade mamma och pappa skickat en jätte söt nalle med posten<3 Jag älskar er och saknar er<3 Nu är det två veckor tills jag kommer hem, det ska bli kul att få träffa alla mina fina vänner och släkt igen<3 Men dumma Sofia ska ju åka bort, så får inte träffa henne, fy på henne<3 Jag saknar även min lilla syster Ida Sundqvist, du är så fin gumman, du får mig alltid att skratta och på bra humör, jag älskar dig syrran<3

Funkar typ inte att ladda upp bilder, så får bli sen<3

Kommentarer
Postat av: Lena

Vad bra att du tyckte om nallen.

2011-02-14 @ 21:52:25
Postat av: Jempan

hahahahahhaha, du och din mat! HAHAH

2011-02-18 @ 14:05:45
URL: http://jewnnifer.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0