Tjoflöjt!

Hejsan

Nu är jag väldigt glad och lycklig! Jag och min fina sambo Hedda Sofia Ingetora Townshend Pålsdotter har lagat potatisgratäng, kött, vitlöksbröd, sås och sallad. Innan maten så åt vi såklart winebröd och drack underbart te! Iskolan har vi dragit igenom hela föreställningen och jag och Johanna som är regissörer har suttit och satt roller till över 35 scener, det tog ju sin tid.. Man vill ju att alla ska bli så nöjda som möjligt. Nu ska vi turturduvor äta och se på en fin film<3

Sov hos min fina pojke inatt, vi somande klockan sju typ, efter vi hade legat och myst till en film. Var väldigt mysigt och jag hade saknat han under veckan vi inte setts så mycket<3 På morgonen vakna vi tidigt så blev att mysa länge innan vi gick till skolan i kylan, puss på det<3

Ha en trevlig tisdag, det ska jag ha TJOFLÖJT!












Kommentarer
Postat av: Lena

Lite galna är ni allt!

2011-02-22 @ 18:50:34

Kommentera inlägget här:

Ditt namn:
Vad händer nästa gång?

E-postadress: (publiceras ej)

Din bloggadress:

Din kommentar:

Trackback
RSS 2.0